Duktig Dag

Idag kan jag minst sagt säga att jag varit produktiv! Jag har varit i skolan på lektioner, på lunchrasten - som var lite extra lång - spelade jag pingis med några klasskamrater. Direkt efter lektionens slut på eftermiddagen gick jag och Anna till skolans gym och stannade kvar där i ca 1½ timme, I was all shaky when I departured! :P På vägen hem passade jag på att stanna på net on net's lagershop och köpte hem toner till min skrivare, så nu kan jag äntligen skriva ut det jag vill, när jag vill det! :D
Om man bortser från det jag har ätit (inga nyttigheter inte :S) så är jag nöjd med dagen!
Varför inte välja att göra ngt så här gott och lätt att äta, istället för glass med kolasås och strössel? Får komma ihåg det till nästa gång helt enkelt. Måste ge en elouge till Kunskapsgymnasiet Globen som hade dessa i sin cafeteria. Mycket goda, även billiga - Ta efter KI! ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback