Nytt försök

Well.. är det dags att försöka på nytt här möjligtvis? ;) Hade tänkt det i alla fall!
Jag har tyvärr typ inga bilder nu eftersom min dator crashade. Därför är det bra att säkerhetskopiera det man vill behålla, men jag som var så godtrogen, trodde väl inte att ngt skulle kunna hända min dator heller! But it did! Så nu får jag försöka att ta nya bilder helt enkelt. Dock känns inte naturen så kul att ta bilder på för tillfället och jag far inte ut och ränner så mycket nu då jag snart har tenta så har inte så mycket att ta bilder på just nu. Men den 1:a april åker jag och hälsar på Amanda i Barcelona... då åker min systemis med såklart! Hoppas på att många bildtillfällen uppstår! :)
Några bilder fanns faktiskt kvar på kameran! ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback