lots to do!

Gaah vad jag hade tentaångest igår! Det är hemskt hur dåligt man kan må inför en tenta! Men när tentan väl är över så blir det som en så stor lättnad att man nästan kollapsar av att man blir så avslappnad. Så nu ska jag snart gå och lägga mig! :)
Imorgon blir det eventuellt en liten tripp till Eskilstuna för att göra mig av med min gamla bil - då ska jag försöka passa på att träffa Therese. Annars så måste jag plugga ...igen! Nä detta var inte en sluttenta utan vi har ett seminarie på fredag också men därefter är den delkursen avklarad och jag kan då äntligen slappna av igen.
Men just det.. sen är det ju bara en dag jag har på mig för att göra alla förberedelser inför resan till Amanda. Förhoppningsvis kommer denna resa bli som en laddning av batterierna för mig. Just nu känns det i alla fall som att det verkligen behövs.
Ha det bra folks'! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback