Melodifestivalen = Mys

Ikväll var jag över hos min kompis Mina och tittade på Melodifestivalen, fel låt vann! Men inte surar jag för det, det för att jag hade det så otroligt mysigt samt att tävlingen faktiskt inte betyder hela världen för mig. Jag har istället märkt att det är ett yppert tillfälle för att samlas ett gäng och bara ha det mys!
Innan programmet började, lagade vi (Mina, jag, Zandra och Josefin) middag tillsammans, det blev hasselbackspotatis med fläskkotletter och sallad. Otroligt gott var det! :D

Efterrätten åt vi till melodifestivalen och den var riktigt god den med! Till det blev det Schysta bananer (kommer ni ihåg "sommarhajk", receptet är därifrån ;)) med hemmagjord jordgubbsglass! YUMMIE!! :D

Glassen gjorde jag igår. Den var otroligt lätt att göra och inga dyra ingredienser behövdes så receptet kommer upp senare i underbloggen ;)


Den här låten tycker jag faktiskt skulle få något bättre placering! Gillade att Christoffer Hiiding (från idol) var med i låten! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback