Kladda på varandra-lektion

Det är inte vanligt att man får klämma, känna och rita på varandra på en lektion. Det var i alla fall det vi fick göra på dagens palpationslektion. Jag hade otroligt roligt, men lärde mig mycket på samma gång. Jag tycker att det är väldigt bra att vi har praktiska moment i denna kurs också, inlärningen blir verkligen mycket lättare på det sättet enligt mig.
Malin och Lisa var i mitt "awesoma" team ;D

När jag kom hem, efter att ha shoppat lite "bra att ha" saker hem, så gav jag mig an att laga mat. Jag har nu börjat expirementera med maten lite.
Det resulterade i söt kassler med potatis, limeyoughurt, sallad och lite timjan. Riktigt gott blev det! :D
Receptet kommer så småningom på till underbloggen :)

Snart ska jag iväg och titta på bio. "Love and Other Drugs" med Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway blir det. Zandra och Malin ska hålla mig sällskap, jag ser fram emot det! Ska bli mys! Jag har även velat se den filmen ett tag så har ju det att se fram emot också! ;) 
 


Kommentarer
Lovisa

Åh den filmen vill jag se! Men jag väntar nog tills den kommer på dvd... Jag gillar inte riktigt at gå på bio :P



Blogg: http://lovehia.blogg.se/
2011-03-04 @ 13:42:02
Li-Martina

Den var riktigt bra!! :D



Blogg: http://limahot.blogg.se/
2011-03-04 @ 14:39:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback