Snart 20 - Li

Nu är det inte alls lång tid kvar till min födelsedag. Jag blir då 20år. Jag tycker att det känns konstigt faktiskt, jag, minstingen i familjen fyller 20.. En lite läskig känsla, man är ju inte så liten då :P

Men men, jag är verkligen inte emot de "perks" som kommer med åldern ;)


 Nu ska jag återgå till läsandet av min bok.. Jag var i stan en liten stund med Linda igår (som jag hade det jätte trevligt med), vi tog en fika för att prata lite, men sen hade jag också ett mål med resan in till stan. Målet var att köpa nästa bok i Sookie Stackhouse serien. Vi letade i tre pocket shop butiker innan vi äntligen i den fjärde butiken hittade boken jag ville ha (jag tror inte att någon någonsin blivit lika glad över att finna en bok som jag blev). Jag passade på att köpa ytterligare en bok i serien när jag väl hade hittat boken jag först ämnade att köpa. Nu sitter jag och läser bok nummer två i serien, är nästan klar med den redan, så jag är verkligen glad över att jag köpte två böcker på samma gång.

I och med att min födelsedag snart kommer upp, kommer jag ju även snart vara bättre på att ta med bilder i inläggen. Ni får bara ha lite tålamod med mig till dess


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback