Rihanna gästar Skavlan - Li

På senaste tiden har jag fått fler nya favoritprogram (en av dem är inte let's dance).
Ett program som jag tittar på nästan varje dag är Bondi Rescue (livräddarna på Bondi Beach) som börjar 17.15 på tv400. Jag har nästan blivit som besatt av den tv-serien/dokumentären, jag måste bara se vad som händer... och på grund av lite andra orsaker också ;)

Ett annat och väldigt oförväntat program som jag börjat gilla är Bully Beatdown, som sänds på mtv kl:22.00 mån-tor. Jag förespråkar verkligen inte våld, jag har själv aldrig gjort någon illa och vill heller inte göra det i framtiden. Detta program gör allt på rätt sätt dock så jag tycker inte att det är fel här, de tar "the Bullies" från den okontrollerade gatan in i den högt bevakade ringen och bankar, bokstavligt talat, vett in i skallen på de som behöver en ändring i livet.

Mitt absoluta favorítprogram är istället ett väldigt lugnt program, Skavlan heter det och spelas in i Norge. Den sänds idag om ca. 15 min. Varför jag avgudar programmet är för att de har blandade men alltid så intressanta gäster att intervjua. Ikväll kommer Rihanna exempelvis, det berättar en del om kvaliteten på deras gäster. Det är ett program som jag verkligen rekomenderar att andra se på också.

Will Smith när han gästade Skavlan

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback