Italia hysteri + Avatar 3D

God kväll! Har tidigare försökt skriva inlägg men så fort jag klickat på spara så har dom försvunnit. Nu gör jag ännu ett nytt försökt.

Imorse ringde jag upp Li när hon låg och sov sött och bad henne komma över. Vi har fått Italien i huvudet igen och har nyss laddat ner ett program där man lär sig italienska meningar som kan vara bra att kunna :)
Resorna dit är billiga, så förhoppningvis åker vi dit till sommaren! Vågar inte hoppas för mycket, men bara tanken av vi två i Italien igen får mig att längta som bara den. <3

Ikväll blir det bio som gäller, Avatar i 3D. Har själv redan sett Avatar utan 3D och den är fantastiskt bra!! Ska bli spännande att se den i 3D!



Hoppas ni alla haft en skön måndag! Ciao Ma.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback