Det känns positivt - Li

Hej Hej!
Trots att jag förvarnat att det skulle bli lite dålig uppdatering här från mig, vill jag ändå be om ursäkt. Jag gillar själv inte när jag inte skriver här egentligen, men nu är det som det är...

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, men morgondagen ser jag verkligen fram emot!
Dagen börjar med att jag åker till arbetsförmedlingen för att skriva in mig (...inte det jag ser fram emot), sen kommer jag kanske träffa Malin (<3), sist men inte minst börjar taekwon-do träningen igen för denna termin. Det var verkligen frustrerande i slutet av förra terminen då jag inte kunde medverka p.g.a. hosta och förkylningsastma, men nu tror jag att jag är fit 4 fight och kommer därför kunna medverka utan allt för stora problem i den roliga sporten igen.


 

Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET

sexy!



Blogg: http://www.kakhusets.se
2010-01-14 @ 01:24:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback