Avatar! - Li

Jag måste bara säga: "Avatar var en underbar film!!"
Visst det var lite dyrare att se på 3D men jag tycker verkligen att det var värt pengarna... Effekterna, handlingen...allt var verkligen suveränt. Kanske det beror på vilka det är som har gjort filmen?! ;)

Så om ni ska gå och se på bio: Se Avatar!

Man får även riktigt sexiga brillor på köpet, haha
Jag vill också meddela att det kanske inte kommer komma så många inlägg från mig denna månad (i alla fall inte många med bild). Jag har nämligen sålt min dator och kommer inte få en ny förrän på min födelsedag (som det är 33 dagar kvar till nu ;)) Men jag har fortfarande min netbook så något inlägg blir det väl.

Just thought I should say that

Kommentarer
Jennifer [fotoblogg]

sv; haha fast stannar nog på metrobloggen ändå, blogg.se suger :S



Blogg: http://metrobloggen.se/starofusa
2010-01-09 @ 18:04:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback