Vampire Diaries

ååh jag verkligen njuter för att mitt internet äntligen vill samarbeta! För första gången har jag kunnat titta på webb-tv hemma, och det var inte segt för fem öre!! :D:D:D jag nästan tjuter av lycka! Tänk er 3år av ett snigelsegt internet..

Vad jag såg på webb-tv var Vampire Diaries, vi har inte 6an och jag ville veta vad det var för något när det var reklam för den på 3an.
Nu har jag sett de tre avsnitten som än har blivit upplagda. Efter första avsnittet trodde jag att det bara skulle vara som en billig kopia av Twilight (fast som serie då), men efter alla tre började jag faktiskt tycka om serien. Visst det fanns tillfällen då allt kändes lite krystat men han som spelar Damon är ju bara så snygg. Så detta måste jag fortsätta att se på. haha fin orsak va? ;)


Han till vänster.....mums! ;D

Kommentarer
Therese Z

Jag kollar också på det :D



2010-02-22 @ 13:41:50
Jennifer [fotoblogg]

sv; nej det har jag faktiskt inte men jag ska definitivt kolla upp böckerna ;)



Blogg: http://metrobloggen.se/starofusa
2010-02-22 @ 16:34:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback