En underbar blandning av människor

Hejsan!
Sorry för en otroligt sen uppdatering! Den kommer inte innehålla några bilder heller, jag som är så smart och tar bilder med mobilen inser inte förrän föräldrarna gått och lagt sig att usb-kabeln till mobilen ligger i deras rum..

Men i alla fall kan jag berätta lite om gårdagen..

Jag träffade underbara Veronica 10.30, eller kanske närmare kvart i pga förseningar i tågtrafiken.
Veronica hade sitt barn med sig som nu är 15månader. Han är verkligen hur gullig som helst! Och även att vi gick runt i flera timmar var han hur lugn som helst, en liten retsticka är han dock. Jag hostade till en gång och efter att jag gjorde det, gissa vad han gjorde!? Han härmade min hostning! :P
Aja, Veronica och jag hade chansen att prata igår, om allt och ingetting. Jag saknar verkligen att kunna göra det med henne. Hon bor ju ända upp i Falun nu så det är inte det lättaste att komma och hälsa på bara sådär.
Det kommer nog bli så att jag åker upp och bor hos henne när jag ska plugga körkort, så det längtar jag till! :-)


Sen på eftermiddagen, då jag satt i min gamla skola och väntade på att Linda skulle sluta sin lektion träffade jag min absoluta favoritlärare från tiden då jag gick där. Det var verkligen hur kul att få se henne igen! Få höra lite hur det var med henne och så :)
När jag träffat Linda och vi hade kommit fram till Heron City efter lite förseningar i tågtrafiken (igen) gick vi direkt och hämtade våra biobiljetter, jag fick stolen i mitten av mitten :D. Innan bion började så åt vi sushi som planerat. Det är verkligen en av mina favoriträtter! Jag menar; hur kan man inte gilla det? Så jag njöt i alla fall när vi åt det
och blev mätt och belåten av mina tio bitar. När vi satt på bion behövde jag (dels)därför inte äta en massa snacks utan jag nöjde mig med en loka och en enstaka läkerol. Där var jag faktiskt stolt över mig själv, om jag säger så här: "Jag gillar söta saker" kanske ni förstår varför.

Ursäkta igen för att det inga bilder i detta inlägg blev.
dessa bilder tog jag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback