Då skolan var rolig

Puh! Jag blev inloggad! :D
Jag satt nämligen igårkväll och försökte logga in på bloggen upp mot en timme, men kom aldrig in. Det ville bara inte gå, men nu är jag här och vill berätta vad för kul jag har gjort idag.

Jag har en låda med en massa papper i min garderob från min skoltid, då menar jag hela min skoltid! Från f1:an till 3:an i gymnasiet.
Den lådan gick jag igenom idag, det roligaste att se var vad man fick göra när man precis börjat skolan. Trots att det var så länge sen man gick i 1an så kände jag faktiskt igen lite av sakerna jag hade gjort, inte på grund av att jag gått igenom papprerna tidigare utan för att jag faktiskt kom ihåg vad jag tänkte och vad uppgiften var när vi fick göra dem. Jag kommer ihåg att jag tyckte att skolan var rolig då också, jag kan förstå det, alla uppgifter man fick verkade ju hur roliga som helst! :D





Vad jag ville berätta igår var bl.a. att träningen var lika kul som jag ville att den skulle vara. Jag antar att det jag inte gillar så jätte mycket på taekwondon är när vi tränar sparring. Jag är ju för feg för att slå på andra! haha


Kommentarer
Lovisa

Svar: Oj jag blandade visst ihop Vampire diaries och true blood (A)



Blogg: http://lovehia.blogg.se/
2010-02-16 @ 20:59:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback