Plans 4 the Weekend

Hej hej!
Snart är det helg, det betyder att jag snart kommer åka till Vingåker på inflyttningsfest. Visst inte förrän på lördag, men ändå! Jag tror att det kommer bli kul och kanske efteråt kommer det bli så att jag åker till Eskilstuna och stannar där i några dagar. Hälsa på min bästa vän från Smålandstiden! Therese och jag träffas allt för sällan nu nämligen och nu när jag ändå har tid att ödsla kan jag ju lika gärna åka dit och hälsa på :-) Det får vi dock se hur det bli med, vägen till Vingåker går inte genom Eskilstuna och därför kommer vi i så fall behöva mötas halvvägs.. Jag hoppas att det blir av!


Therese & moi, från när jag fortfarande bodde i Småland (och hade mörkt hår ^^)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback