Mums!

Min syster har på senaste tiden börjat göra hemmagjord pasta, det är otroligt gott, samtidigt som det inte ser speciellt svårt ut, det går hyfsat fort  att göra också för den delen.
Jag kommer nog fortsätta med den rutinen, efter det att Carro slutat tycka att det är roligt att laga mat (:P), bara för att jag tycker att det är så gott. Jag tycker också att det känns bättre när man vet var det har varit och vad det har varit i.

 <3

Nu ska jag snart bege mig till Taekwon-Do träningen. Jag har inte varit på den på ett tag nu, så det är dags för mig att pallra mig dit! Jag hoppas bara att jag kommer tycka att träningen är lika kul som jag brukade tycka då jag gick förra terminen..


Kommentarer
Lovisa

Vart kollade du på Vampire Diaries?



Blogg: http://lovehia.blogg.se/
2010-02-15 @ 19:20:54
Lovisa

Nu har jag lagt in en länk till den här bloggen i min blogg :)



Blogg: http://lovehia.blogg.se/
2010-02-16 @ 13:02:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback