Mer bilder

Jag börjar bli lite trött på att inte ha några bilder på min nya dator. Jag har visserligen en extern hårddisk med en massa bilder, det är dock inte några nya bilder direkt.. jag har nämligen varit rätt dålig gällande bildtagning. Men nu märker jag att jag måste bli bättre på det! Jag gillar ju att titta på bilder, det är ju också bra att ha till bloggen, så varför har jag inte varit bättre på det? Jag får väl ta mig själv i kragen härdanefter helt enkelt. Jag får börja imorgon då jag ska träffa både Veronica och Linda.

Det var way to long ago jag träffade Veronica så nu när hon är i Stockholm måste jag ju passa på att träffa henne. Hon har därför förmiddagen med mig imorgon. Åh det ska bli så härligt att få träffa henne!

Sen ska jag ju som sagt med Linda på bio, det ska också bli kul! :D:D

Jag känner på mig att morgondagen kommer att bli en bra dag!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback