Lek i djup snö

Det är rätt mycket snö ute! Jag har därför skottat lite idag.. när jag var klar med det tog jag vår stora skottskyffel och åkte ner på den längs vår uppfart. Jag kunde bara inte låta bli! Vi har inga pulkor längre så det tog jag som en nödlösning ;). Jag brukar inte tycka att det är så jätte kul att leka i snön, men i dag fick jag ett ryck.. jag åkte "pulka" och slängde mig i snön utanför husen och lekte runt lite där med. Det var hur kul som helst! Och snön var inte så kall som jag trodde att den skulle vara heller faktiskt. Så detta kommer jag säkert göra om snart Haha


Jag står upp, helt och hållet. Snön är alltså väldigt djup, tänk på att jag är 180cm lång också!


Kommentarer
Jennifer [fotoblogg]

sv; Ni hade mer snö än vi ;) Fast jag tror vi har ungefär sådär på framsidan. Vad handlar true blood om? Tack för tipset! :D



Blogg: http://metrobloggen.se/starofusa
2010-02-21 @ 22:00:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback