Förberedelser inför kvällen

Ikväll ska jag ha en fest hemma hos mig, för att fira min födelsedag. Festen kommer inte bli jätte stor vilket jag tycker inte gör något. Då kan det bli för mycket att oroa sig för... men nu tror jag att vi blir ett lagom antal så att jag kan ta det lugnt och njuta av festligheterna. Men nu, nu är jag inte lugn, nu dammsuger jag och fixar de sista sakerna innan gästerna kommar ramla in ikväll.. oj då, det påminner mig! Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig :/. aja jag få se till att jag blir klar med allt fort som möjligt att jag sedan hinner lägga lite tid åt klädvalet med!

gotta go!

Kommentarer
Lovisa

Hoppas ni har kul! Tråkigt att inte vara där men jag är inte frisk än så det hade inte gått iaf :/ Men grattis igen :D



Blogg: http://lovehia.blogg.se/
2010-02-13 @ 21:13:45
Li-Martina

Det var synd att du inte kunde komma! Men det var trevligt ändå ;)

tack så mycket :D



Blogg: http://limahot.blogg.se/
2010-02-14 @ 18:54:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback