En smoothie på morgonen (recept + bild)

Igår började jag min dag med att göra en god smoothie. Jag ville träna direkt på morgonen och då måste man ju få i sig någon typ av energi som kroppen lätt kan absorbera, därför valde jag att göra en smoothie.
Jag har aldrig gjort det förut, men jag tyckte att jag lyckades bra ändå. Den var otroligt god och jag kände att jag fick energi nog för att träna, men själva "portionen" kanske blev lite väl stor. Kanske lagom för två!?


Den var väldig lätt att göra!
Jag tog:
1 banan
1 liten blodapelsin
1 rågad tesked torkade tranbär
1 rågad tesked honung
+ lätt-fil efter behag


Jag blandade alla ingredienserna i en liten, men hög bunke, med en mixerstav tills jag fick konsistensen jag ville ha.
Sen hällde jag allt i ett stort glas och så var det bara sen att dricka och njuta :)

Kommentarer
My

Haha nja det hjälper inte med salt och citron, det är fortfarande väldigt äckligt. Hur är det med Martina annars då?



Blogg: http://mysamuelsen.blogg.se/
2010-02-21 @ 22:36:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback