En Minst Sagt Intressant Träning

Nu är jag hemkommen från dagens träning. Jag har hunnit få i mig mat att äta samt duscha så nu sitter jag här i morgonrocken fräsch, mätt och belåten.
Dagens träning var minst sagt intressant, för min del i alla fall!

När jag kom till träningslokalen tog jag upp min netbook från sportbagen och fick teorikompendium gällande Taekwondon, jag menar.. är det inte lite udda att ha med sig en dator till träningen?
Sen under uppvärmningen, då vi sprang runt i salen, fick jag världens fnissattack! Jag har ingen aning om varför, utan jag bara skrattade och skrattade! Som tur var märkte ingen det, men jag, som fnissade blev inte lite utmattad i slutet av uppvärmningen. När jag inte ville något hellre än att stanna och dricka vatten skulle vi ... snurrsparka(!?) snett genom salen, oj vad yr jag blev!! Jag var inte så jätte duktig på att sparka nämligen så det blev mest att jag bara snurrade, hahaha!
Sen när vi gorde lite mönster hade jag svårt för det absolut lättaste! Jag vet inte vad det var med mig idag, jag fick göra grunderna om och om igen utan att jag fattade något! haha, ibland är jag verkligen hopplös. När jag kom hem kunde jag de på ett försök lixom!

Oh well, sånt händer väl .. antar jag.
Nu har jag i alla fall överfört teorikompendiumet till denna dator, från min ytte pytte sak! Det känndes lite kul att sitta med två datorer på samma gång


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback