Det är inte varje dag man möter en Hollywood-kändis

Ibland kan jag inte riktigt förstå att jag verkligen har träffat en Hollywood-kändis. En som har varit med i bl.a. House och i Twilight. Jag kan inte riktigt förstå att jag träffat Edi Gathegi, mannen som spelar Laurent i filmerna Twilight och New Moon.

Jag kommer ihåg när jag och min syster var på Sci-fi-mässan i Älvsjö och träffade Edi. Jag kommer också ihåg hur vi; på vägen hem från mässan stannade vid Heron City och tittade på New Moon på bio (för andra gången) och satt där i biosalongen och fnittrade som små flickor när personen vi just träffat syndes på den stora skärmen framför oss.


Jag och Edi Gathegi, Edi Gathegi som Laurent

Kommentarer
Lovisa

Big Love :D Som house kallar honom :P aw season 4 <3

lite avis är jag allt ;)



Blogg: http://lovehia.blogg.se/
2010-02-14 @ 23:07:05
Li-Martina

Jag har faktiskt inte sett de avsnitten :S ^^



Blogg: http://limahot.blogg.se/
2010-02-15 @ 13:35:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback