Den stora överraskningen

Hejsan allesammans! Jag berättade att det skulle ske en förändring här igår. Jag var tyvärr inte hemma igår förän typ 00.00 vilket betydde att jag bara ville hoppa till sängs och inte fippla här.

I alla fall så är förändringen, som ni troligtvis märkt, att jag har tagit över bloggen helt! Men jag kommer fortsätta under samma bloggnamn, jag tänkte att det skulle gå bra eftersom det finns dem som kallar mig just Lima! And my name is Li-Martina.


Annars vill jag berätta att min helg har varit helt underbar! Det började i fredags då jag var hos mina grannar och badade i deras stora utomhus-jaccuzzi under den stjärnklara himlen med dricka och prat.
Dagen efter så åkte jag näst intill direkt efter att jag blivit väckt hemifrån för att hälsa på mina kusiner, gratta en av dem som fyller år, idag visserligen. Sen blev det hem till Linda, sen hem till Alex och fira lite (det var jätte kul där) och sen blev det utgång till Grodan Sergel, helt underbart kul hade jag där!!
Jag sov hos Linda natten till igår, jag blev väckd av min kusin som kom och hämtade mig ungefär en halvtimme/timme senare. Sen begav vi oss ut med bilen... Hem till dem, hem till mig (i tio minuter ung.) sen till dem igen, till Malin och sen till bio. Jag och Malin tittade på "Men Who Stare At Goats" med George Clooney och Ewan McGreggor. Sen var det hem vi begav oss, hemma var jag runt 00, som jag berättade. Som en underbar avslutning på min dag läste jag en bok jag avgudar!

That was my birthday weekend! And I adored it!


Här var jag hemma hos Alex, innan vi gick till Grodan :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback