Äntligen!

Nu har jag äntligen fått datorn! I love it! Den är stor, har bra skärm och är fin, den har även lite roliga finesser så jag är verkligen överlycklig just nu!
Nu ska jag bara lära känna datorn och sen kommer jag äntligen förhoppningsvis komma i bättre banor gällande bloggandet. I will do and try my best!

btw. Idag var första gången jag var på systemet! Det var jätte kul tyckte jag! Det visade verkligen att jag uppnått ett nytt stadie (mer eller mindre) i mitt liv, jag får lixom gå in i en affär och handla där jag aldrig varit tillåten att göra det förut. But from now on it's a free pass there!
Jag kommer ihåg när Malin berättade för mig om första gången hon köpte dricka där, hon fumlade, vad jätte nervös och hade sig. Jag, och andra sidan gick in med ett stort leende på läpparna och kunde inte vänta till att få visa mitt legg i kassan och komma ut med min egenköpta dricka! Jag blev t.om. grattad av kassörskan så jag hade en vädigt trevlig första upplevelse av Systembolaget :D

Jag är på otroligt bra humör just nu, så när Malin kommer hem till mig lite senare idag kommer hon säkert bli smittad av det och därmed också bli glad. Jag älskar när man kan få andra att känna sig lyckligare genom att själv bara vara glad, det är verkligen inget svårt och oj, så uppskattat det är!



 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback