En egenkär alla hjärtans dag ;)

Egentligen ska man tillbringa sin tid med sin käraste idag. Jag har visserligen idag, hittils, städat huset efter igår då jag hade över lite gäster för att fira mig. Men nu är jag klar med städandet så, jag som är singel, pysslar om mig själv. Naglarna är målade, jag har tänt doftljus, ska snart sätta mig med en bok, inlindad i en filt och dricka thé.

Igår fick jag lite presenter, de kunde inte varit mer "spot on"! Jag brukar nu för tiden dricka mycket thé i samband med läsningen, och igår fick jag två stooora och jätte fina thé-muggar + två påsar med olika lösthé-sorter (yum yum!).
När jag dricker thé så vill jag alltid har den största koppen som finns i huset, så just att jag fick stora koppar gjorde ju presenten bara ännu bättre! Som sagt verkligen spot on!! Tack ännu en gång Amanda, Iris och Jossan! <3

Inte bara att jag tar hand om mig själv och lyssnar på vad jag vill göra idag så fick mamma, av pappa, en blu-ray dvd i alla hjärtansdagpresent. Det var en konsert av Andrea Bocelli (de ska gå på hans konsert när han kommer till Sverige också, så verkligen en jätte söt present!) I alla fall så tittar de på den nu så jag har underbar musik inne i mitt rum eftersom tv:n är precis utanför! 
Jag är i en jätte härlig stämning nu bara för det, så detta blir nog en underbar dag för mig.. som en fortsättning på en underbar kväll/natt! :)


Temat igår var LBD ;)


Kommentarer
Therese

Du får lägga upp bilder från igår, så jag får se, eftersom jag inte kunde komma :P



2010-02-14 @ 16:04:18
Li-Martina

Tyvärr så tog batteriet i min kamera slut precis när alla kom så kunde inte ta några bilder



Blogg: http://limahot.blogg.se/
2010-02-14 @ 18:58:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback