Middag med vänner

Ikväll har jag varit och träffat några av mina underbara vänner på middag.
Det blev väldigt spontant, de hörde av sig på eftermiddagen. Som tur är är jag husvakt nu så jag hade inte så långt in till stan och kunde därför träffas. Jag känner, att även att jag är trött efter allt arbete, vill jag ändå träffa mina vänner så mycket som möjligt. Snart bär det av till Umeå och då är möjligheterna till att träffas begränsade. Fram till dess har jag också ett fullsmockat schema, men just ikväll var ledig så det passade super ikväll.
Jag hade det jätte trevligt och mysigt, vi åt jätte god thaimat och pratade om allt och alla (precis som det ska vara).
Imorgon ska jag också träffa en vän, men jag ska försöka ta sovmorgon eftersom jag är helt slut efter dagens bravader (som vilsekörning i Stockholm C)

jag ber om ursäkt att jag inte har någon bild, men tycker ni inte att det är bättre med bara text än inget alls?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback