En natt

Jag sov ända fram till 11 idag :D. Jag sov dock inte hela natten, kvart över 3 ringde min syster nämligen. Hon hade varit på en bröllopsfest och väntade på att skjutsen hem skulle komma, hon tyckte att det var lite läskigt att stå där i mörkret alldeles själv så hon ringde mig. Att hon ringde mig störde mig inte så mycket, just eftersom att jag vet att jag själv skulle uppskattat att ha någon att prata med i en sådan situation. Något som däremot gick mig på nerverna var hennes frågor; "Vad är det för nummer på passet som du ska ha", "när ska du hämta biljetterna" etc. det var sådana frågor som krävde lite tankeverksamhet för att svara på, och när jag blir väckt mitt i natten vill jag inte tänka! :P
Det var lite av ett sammanträffande, jag fick nämligen, medan jag pratade med min syster, ett sms från Linda. Hon frågade då när vi skulle träffas och lite så, idag. Så just eftersom jag hade blivit väckt av samtalet från systern, kunde jag svara på hennes sms på direkten.

Om man bortser från ett samtal och några sms vid tre-tiden inatt så fick jag en god natts sömn ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback