Ytterligare en historia - Li

Igår pratade jag med pappa om att då jag brukar vara hemma hos mina grannar brukar de prata om hur ofta de brukar få hjälpa oss.

De har fått hjälpa oss med att dra upp bilar från diket två ggr, eller en gång var det mina kusiner men det var på vår uppfart så då fick de komma med sin dodge och dra.
När min syster skulle byta däck på sin bil och hon var ensam hemma fick de komma och hjälpa med bultarna.

Nu kommer de ha ytterligare en historia att berätta!
Vi åkte nämligen ner i diket nu när vi skulle åka till båten. Vi mötte en bil med släp på grusvägen hemma, det blev lite för tight helt enkelt. Jag fick ringa och störa i vad som lät lunchen och be om hjälp igen, pinsamt! :P
Man skulle kunna tro att man skulle klara sig själv när man har en fyrhjulsdriven bil, men tji fick vi

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback