Rekomendation! - Li

Nu är jag verkligen på otroligt bra humör! Jag har ungefär hela dagen spenderat med att lära mig grunderna i photoshop och såklart testat. Jag köpte nämligen en cd när jag var på fotomässan i Älvsjö från Moderskeppet.se, även att den bara skulle behandla grunderna känner jag att man fick ut väldigt mycket av den. Så om du inte kan photoshop kan jag absolut rekomendera den skivan! Den var inte alls dyr heller, även att den var så lätt att hänga med i.

När jag känner att något har varit givande och jag lärt mig något blir jag exalterad, speciellt när man lärt sig något där man kan se resultatet...


f.ö. så sitter jag nu och lyssnar på Agnes cd som man kunde köpa till aftonbladet. Jag skulle egentligen få den i julklapp, men de var så pass smarta att lägga cd:n innanför dörren på byrån och lät den ligga där att jag klart hitta den. Egentligen är jag inte så jätte förtjust i Agnes men måste ju ändå lyssna på skivan när man fått den och den är väl inte helt hemsk heller så det funkar ju ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback