My days & "dates"

Godmorgon!
Nu sitter jag återigen på mammas arbete och väntar på att det ska bli tid för mig att bege mig till tåget. Det har nästan blivit en vana för mig nu

Jag ska in till stan och träffa Malin, kanske Natha också. Vi ska köpa skor och jag ska köpa ny makeup, skönt att man har en rabattkupong till kicks ;-) Men min mascara skulle jag inte vilja byta ut för något i världen! Jag gick i snöstorm häromdagen och blev dyngsur i ansiktet, min foundation rann av men mascaran hade inte rubbats. I love my "fiberwig mascara"!
I förrgår var min dag helt lovely, som jag berättade innan. Jag var först på fika med flera av mina kompisar, även att det först var bestämt att jag och Amanda bara skulle träffas blev vi en hel bunt med tjejer som gick till det trevliga Cafét backpackers (som är i anslutning med vandrarhemmet vid samma namn).
Efter det skulle jag egentligen hem, jag skulle bara träffa Malin en snabbis för att få påsen jag glömde hos henne när jag sov över där, men hon och Natha fick med mig på en till fika. Vi gick till Café60 som verkligen är hur bra som helst!

Amanda och jag, vi som egentligen bara skulle träffas den dagen

Det har blivit mycket thé för mig på sista tiden

Igår träffade jag min underbara Josefin också. Underbart att få se henne igen efter all denna tid

Jossan! <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback