En resa tillbaka i tiden - Li

När jag var på min mormors födelsedagsfest igår i Finland träffade jag en av mina kusiner jag inte träffat på typ 10 år. Han bor i Finland och är helt finsk, men för att vara finsk så är han grym på engelska. I alla fall så fick jag chans att lära känna honom igen, han var en helt annan person än vad jag kom ihåg honom som, så att veta att vi har blodsband känns väldigt konstigt. Annars står jag väldigt nära mina kusiner, jag vet typ hur de är utan och innan, men här, en kille som jag kommer ihåg som liten, blondhårig och blyg är nu stor med kort svart hår och är allt annat än blyg.

Inte nog med att jag träffat honom igår så pratade jag även med en vän till mig idag, en vän jag inte hört något av sen slutet av nian (har jag för mig), jag trodde att jag aldrig mer skulle höra något från honom så det här var väldigt kul!

Men nu tänkte jag dra till kos! Jag är otroligt trött, kryssningen har verkligen tagit på mina krafter. Så nu ska jag bara gå och göra iordning mig inför natten och sen är det dags för att sova. Kommer nog drömma mig tillbaka i tiden inatt...



Kommentarer
Zeilon

Slutet av nian? vem då?:P



2009-12-22 @ 10:42:11
Li-Martina

Kevin



Blogg: http://www.metrobloggen.se/lima
2009-12-22 @ 15:01:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback