En morgon i en friseringssalong - Li

Hejsan!
Just nu sitter jag på min mammas jobb (en friseringssalong) bara för att jag ska träffa två av mina underbara vänner i stan ungefär kl: 14.00 idag.

Så vad har jag gjort här i snart två timmar?
Jo jag har:
  • lockat håret
  • ätit frukost och druckigt thé
  • sminkat mig
  • laddat firefox
  • uppdaterat till en nyare version av msn
  • scannat datorn efter virus
och nu sitter jag och filar naglarna. När man har något att göra så går tiden rätt fort, så rätt som det är är det väl dags för mig att gå till tåget.. hoppas det inte är så mycket förseningar bara, vill inte stå ute i kylan och vänta!
Datorn är en bidragande faktor till att tiden rinner iväg..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback