Snart är det dags igen - Li

Det nya året är snart här.. Jag kan inte riktigt förstå det. Det känns inte som att det var ett år sen vi satt inne på Radisson sas och drack drinkar.

 Jag och Malin diskuterade precis hur det nya året ska infiras. Det är fortfarande väldigt osäkert hur det blir, men jag tror ändå att jag har en idé. I hope it's a good one too ;)

Btw. Malin nämnde att hon ska ha som nyårslöfte att uppdatera bloggen bättre (ehm..). Hon får därmed lite tid på sig att börja uppdatera denna blogg, annars fortsätter jag med den själv helt enkelt. Jag har tålamod, men någon gång får den ta slut. Så vi får se hur det blir helt enkelt...En blogg enbart av Li, eller en gemensam blogg fortsättningsvis?

Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET

kör ditt eget race! jag röstar för att ni har olika bloggar ♥



Blogg: http://www.kakhusets.se
2010-01-14 @ 01:26:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback